תפריט סגור

מהו תהליך פירוק רכבים וכמה תקבלו עבור הרכב שלכם?

מהו תהליך פירוק רכבים ?

תהליך פירוק רכבים הוא מאוד מורכב. אנח כנותני שירות לקהל לקוחותינו עוסקים בפירוק מספר שנים ומומחים בתחום. כאשר לקוח מעוניין למכור את רכבו למומחים בתחום , אנו גוררים את הרכב למוסך שלנו ומבצעים פירוק של החלקים הפנימיים של הרכב ( מנוע,גיר לרכב,פנסים וכו ) . מטרת הפירוק היא למכור החלפים הפנימיים. אם הרכב לא מניע מסיבה מסויימת אין זה אומר שחלפיו הכוללים לא טובים ולכן עסק פירוק רכבים שבבעלותינו יודעת בדיוק איזה רכבים תקינים ואיזה לא על מנתלשפץ ולתקן חלקים ולמכור אותם שוב.
הורדת רכב מהכביש לפירוק –  לפרטים נוספים ומידע לחץ כאן >>>

פירוק הרכב שלכם
פירוק הרכב שלכם מ-א עד ת

כמה אני יכול לקבל עבור הרכב שלי למטרת פירוק

ישנם 2 אופציות עיקריות אם אתם בוחרים באיפציה של הורדת הרכב מהכביש ומסירתו לפירוק

גריטה: מדינת ישראל בשיתוף משרד התחבורה מפעילים מדי פעם תוכניות גריטה שונות. תוכנית גריטה היא תוכנית שמציעה לבעלי רכבים להוריד את רכבם מהכביש ולקבל סכום כסף סימלי כך ירוויחו המדינה הורדת רכבים מסוכנים מהכביש ומצד שני ירוויחו בעלי הרכבים סכום כסף בסביבות 2000ש"ח ( תלוי ) –קראומאמר מעניין על גריטה.

חיסרון \יתרון להשתתפות בתוכנית גריטה

  • חסרון -החסרון הגדול בשליחת רכבים לגריטה הוא שרכבכם חייב להיות מעל 20 שנה על הכביש!
  • יתרון – מקבלים סכום כסף נכבד

מכירת הרכב לפירוק : כאשר אנחנו מוכרים רכב למטרת פירוק רב הסיכויים שהמחיר יהיה דומה. יש לציין שזה כמובן תלוי בסוג של הרכב שלכם ואם בבעלותכם רכב במצב טוב תוכלו לקבל עליו הרבה יותר כסף ממה שנדמה לכם.

חיסרון \יתרון מכירת רכב לסוחר פירוק רכבים

  • חיסרון – כאשר אתם פוגשים את סוחר הרכבים אתם לא תמיד יודעים כמה שווה לכם הרכב שלכם ובגלל זה צריך להבחין בסוחרים אמינים ואיכותיים שנותנים מחיר הוגן לצרכן ( שירות אותו אנחנו מספקים כמובן )
  • יתרון – כאשר אתם מוכרים רכבים לסוחר ישנו יתרון מאוד בולט, תוכלו למכור את הרכב גם אםאין לרכב וותק של 20 שנה על הכביש. הסוחר יקנה את המכונית גם עם 10 שנים על הכביש פלוס או מינוס, מטרת הקניה שלו היא לפירוק הרכב לגורמים או למכירת הרכב כברזל לפי משקל לסוחרים אחרים בתחום.
דילוג לתוכן