תפריט סגור

איך תזהו בעל מקצוע אמין שיקנה את רכבכם

אני זוכר את היום הראשון שבו קניתי את הרכב הראשון שלי אבל ישנו יום שאני זוכר אפילו יותר! זהו היום שבו החלטתי למכור את הרכב (הראשון) שלי לפירוק!

שוק מכירת רכב לפירוק הינו שוק סטנדרטי בישראל וכמו בכל ניתוח שוק תמיד כדי לבצע השוואות מחירים עם חנויות\סוחרים שונים כאשר אנחנו רוצים למכור רכב לסוחר רכבים.

איפה אפשר למצוא סוחרי רכבים לפירוק בימינו ?

רכבים לפירוק ובעלי מקצוע ניתן למצוא בכל מקום האמת, מסטיקרים ,מדבקות על עמודים, מדבקות על מכוניות ישנות באמצע המדרכה,עיתונות ובאינטרנט.

אילו דברים חשוביסוחרי רכב לפירוקם צריך לקחת בחשבון כאשר אנו פונים לבעל מקצוע של מכוניות לפירוק

כאשר אתם פונים לבעל מקצוע \מפרק רכבים , צריךלדעת באמת מהי מטרת מכירת הרכב. לדוגמא : ישנם הרבה אנשים שיש להם בעיה מכנית וחושבים שאי אפשר לתקן את רכבם ואז הם בוחרים באופציית "מכירת רכב לפירוק" .חשוב לציין שסוחרי רכבים קונים רכבים מכל סוג ויש להם את היכולת לזהות פוטנציאל ברכב פגום ולשפץ אותו ולמכור אותו כרכב לנסיעה . כאן אתם נכנסים לתמונה, חשוב להבין מה הבעיה ברכבכם , במידה והנזק בלתי הפיך זה סימן שהרכב ימכר לפירוק ויורד מהכביש ( רצוי ללכת למכון רכב מורשה על מנת לקבל את התשובות המתאימות). במידה והרכב שבבעלותכם עבר תאונה בינונית או ש" הלך לו הגיר " זה לאסוף העולם מבחינת בעל המקצוע, הוא יוכל לתקן את הרכב ,להשקיע את כספו ולהחזיר את הרכב לכביש. במקרה הזה תוכלו להתמקח יותר ואף לקבל מחיר גבוה יותר ממה שאתם חושבים!

מחירי מכירת הרכב לפירוק או לנסיעה נעים ושונים אחד מהשני,תלוי בדגם של הרכב,מצב הרכב ומשקל הרכב . למדריך מחירי רכבים לפירוק קראו את המדריך הקודם. על מנת למכור את הרכב לסוחר עליכם למלא את הטופס "טופס הורדת רכב מהכביש" ופעולה זאת מתבצעת על מנת שתוכלו לידע את הרשויות שאתם הבעלים של הרכב אתם מעוניינים להוריד את הרכב מהכביש מכיוון שהוא אינו בשימוש יותר.

פגישה אחד על אחד עם הרוכש

כאשר אתם כבר יודעים מה מצב הרכב שלכם זהו הזמן למצוא את בעל המקצוע שיתן לכם הצעת מחיר על הרכב ( כאן גם אנחנו נכנסים לתמונה ). כאשר מגיע אליכם נציג שירות הוא יבצע בדיקה מהירה לרכב שבבעלותכם על מנת לשערך את הרכב ומה גם הוא יוכל להרוויח מהעסקה.

במידה וקיבלתם מחיר שלא ניראה לכם ניתן ורצוי להתמכח על המחיר ( ככה זה בישראל ) ובנוסף כדי לבדוק עם עוד בעלי מקצוע אחרים ולעשות השוואת מחירים שונים.

אם החלטתם שקונה הרכבים נראה בחור אמין,בקיע בתחום ובבעלותו עסק המספק שירותי קניה ומכירה מקצועיים זה הזמן רק לגשר על הפער ולבצע את העסקה!

 

דילוג לתוכן